Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

Ψήφος


Μου λέγανε ότι άμα δεν πάω να ψηφίζω δεν δικαιούμαι να αυτοαποκαλούμαι πολίτης, δε σέβομαι τα δημοκρατικά μου δικαιώματα και βοηθάω το σύστημα. Οπότε πήγα κι εγώ και ψήφισα.

Μετά σκέφτηκα να ψηφίσω τίποτα οικολόγους που είναι και must. Αλλά λέω η Αλέκα θα μου κρατήσει μούτρα που ψήφισα αυτούς τους απολίτικους που μειώνουν τη δυναμική της Αριστεράς μόνο και μόνο επειδή αναπνέουν. Οπότε είπα να ψηφίσω ΚΚΕ, που τα λέει καλά.

Μετά σκέφτηκα ότι το ΚΚΕ λίγο πολύ θα το πάρει το 8%, οπότε καλύτερα να ψηφίσω Τσίπρα που είναι και μικρός κι άμα δεν πάρει κανένα 6αρι θα του ρίξει ο Αλαβάνος αποβολή. Απ' την άλλη όμως είπα "τι διαφορά έχει αν πάρει ο ΣΥΝ το 6αρι; Αφού όλοι λένε ότι μόνο τα δύο μεγάλα κόμματα καθορίζουν τη ζωή μου". Οπότε είπα να ψηφίσω ΠΑ.ΣΟ.Κ. που είναι και αριστερό και σοσιαλιστικό και μοντέρνο και δίπατο και διαμπερές.

Αλλά σκέφτηκα πάλι ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. θα βγει έτσι κι αλλιώς. Οπότε καλύτερα να ψηφίσω Ν.Δ. να μην είναι μεγάλη η διαφορά, μην πάρει φόρα το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και μας πηδήξει. Απ' την άλλη όμως καλύτερα να κοπούν λίγο τα φτερά της Ν.Δ. γιατί 5 χρόνια αυτή μας πηδάει. Οπότε προκειμένου να τιμωρήσω τη Ν.Δ. αλλά να μην αποθαρρυνθεί εντελώς ο πολιτικός της χώρος για να έχουμε σοβαρή αντιπολίτευση, είπα να ψηφίσω ΛΑΟΣ.

Τι μπέρδεμα Θεέ μου... Είναι όλοι τόσο καλοί κι ευγενικοί μαζί μου τις τελευταίες μέρες... Είναι αγωνιστές, υπεύθυνοι, σοβαροί, έχουν όραμα και σχέδιο για το μέλλον. Δε μπορώ να κακοκαρδίσω κάποιον.

Έτσι λοιπόν τα έβαλα όλα στο φάκελο και τα'ριξα!

Και ζήσανε αυτοί κακά κι εμείς χειρότερα...

2 σχόλια: